12 October 2011

KAKO LOŠ MARKETING UPROPAŠTAVA PRODAJU?

Neki koji se bave marketingom smatraju tu poslovnu aktivnost odvojenu od drugih, misle da je ona sama sebi cilj, da je to svrha poslovanja.... To dovodi do pitanja kako loš marketing upropaštava prodaju i ruši sve premise uspešnog poslovanja, jer svojim delovanjem ne dovodi do prodaje, a time i do ostvarenja cilja – ZARADE NEOPHODNOG NOVCA. Loš marketing upropaštava prodaju: - tako što se promovišu proizvode ili usluge kojih nema u prodajnim objektima, - tako što jeste sitnim slovima napisana ograda da ponuđač usluge/proizvoda ne odgovara za nepravilnosti ali kao da to interesuje kupca, otići će u prodavnicu u blizini, - tako što jeste isto sitnim slovima napisano da slika proizvoda ne odgovara realnom stanju stvari ali šta to briga kupca koji hoće 6 šoljica, čaša itd a unutra ih ima 5, i odakle uopšte ideja za 5! - tako što na promotivnim materijalima piše da su količine do isteka zaliha itd. ali koga to briga, i šta se nešto promoviše čega nema ili ima malo, - tako što jeste po zakonu da se komunikacija između korisnika i firme vodi po nekakvim članovima zakona, ali to korisnika ne zanima. Ovo su samo neki od primera lošeg marketinga koji uništava prodaju. Koji su ostali primeri?