13 April 2009

Iskustvo sa Twitter - om

Pre jedno godinu dana sam se registrovao na Twitter.
Napisao sam i jedan blogpost posvećen e – book - u o korišćenju Twitter – a. http://aleksandartrklja.wordpress.com/2009/01/09/twitter-ebook/,
a link ka direktnom ‘pruzimanju’ e - book je : www.FinancialAidPodcast.com/twitterbook
Možete me pronaći i pratiti pod @trle (ili http://twitter.com/trle).

Mesecima slušam, čitam ... o Twitter – u, njegovoj upotrebi, popularnosti itd
i reših pre 3 dana da se aktivnije pozabavim time.

Prvo, dosta je malo korisnika iz Srbije.

Drugo, za tih nekoliko dana me dnevno 20 – 30 ljudi počelo pratiti. To prerasta u suprotnost jer broj onih koje prate i koji ih prate je znak ‘popularnosti’... sajt ima svoj neki bonton, pravila pisanja, pristojnosti itd

Treće, mogu se pratiti 'gurui' u nekoj oblasti'.

Četvrto, podiže posećenost bloga i sajta.

Sve u svemu ima veoma mnogo prednosti, ali i nedostataka. Vreme će pokazati korisnost ove usluge...

06 April 2009

Najbolji izvor novosti i tendencija na Internetu

Postoji dosta sajtova koji se bave novostima na Internetu i u IT svetu, a zasigurno jedan od najboljih je TechCrunch.

Analiza novosti i informacija na TechCrunch – u pokazuje sledeće:
1. Svaki dan se bar dva teksta bave Twitter – om, Facebook – om i iPhone – om, i naravno Google - om. Čime se može utvrditi da su to 'vruće' teme i da će skora budućnost Interneta biti obeležena njima
2. Facebook polako počinje da gubi trku sa drugim sajtovima, u poslovnom smislu, jer je prerastao u ozbiljnu kompaniju i sada mora da vodi računa o pravilnom poslovanju i menadžment timu, a u poslednje vreme nekoliko ih je vodećih menadžera napustilo. Stoga je, po analitičarima, sve izglednija akvizicija od strane Google - a.
3. iPhone dobija sve više aplikacija koje su bile dostupne samo na kompjuteru, i svi nastoje da prilagode svoje usluge i aplikacija iPhone – u , čime se može zaključiti da se veoma brzo ide ka mobilnom Internetu u većem kapacitetu.
4. Twitter je najčešće spominjana reč u svim tekstovima i na svim sajtovima koji se bave Internetom i IT industrijom. Neki analitičari smatraju da počinje sve više da liči na MySpace. Mada, postoje i glasine da je akvizicija od strane Google - u završnoj fazi.
5. MySpace, što je već verovatno, razvija svoj webmail.
6. Da bi što bolje pratio nove start – up kompanije, koje će im doneti konkurentsku prednost, Google je lansirao Google Ventures.

Prilikom prezentacije novosti na Gmail – u , osnivači Google – a , Sergej Brin i Lari Pejdž, su rekli da dve stvari obeležavaju, odlikuju Internet – jedna je pretraživanje Interneta, a druga je slanje poruka putem istom tj. email.
Zato su to polja na koja se koncentrišu.

Iz svega ovoga se može zaključiti da portali postaju sve sličniji i da skoro svaki ima sve aplikacije, kao i drugi. Bitka se vodi na svim poljima.

Postavlja se pitanje – Šta ih onda razlikuje?

Razlikuje ih brend!

Peter Drucker je napisao da je sve u inovacijama i marketingu, i Intenret je to dokazao.

Sadržaj, konstantne inovacije i marketing su putevi uspeha u modernom svetu poslovanja (a i bilo čemu).