07 June 2010

Inbound, Outbound umesto ATL, BTL

Pre izvesnog vremena sam napisao post kako je ATL, BTL koncept marketinga loš i prevaziđen i nesprovodiv...

Koncept marketinga koji je ne samo sadašnjost već i budućnost je Inbound, Outbound marketing koncept. Koncept je osmislio Seth Godin.

Koncentracija i napori su usmereni na Inbound marketing i načine njegovog razvijanja i produbljivanja.

Da bi bilo jasnije, prezentovaću definicije Inbound, Outbound marketinga (po Wikipedia):

Inbound marketing - Strategies and processes to help your website get found by clients and customers already learning, discovering and shopping in your industry. Inbound marketing is a style of marketing that essentially focuses on getting found by customers.

Outbound marketing - Traditional marketing (outbound marketing) is where companies generally focus on finding customers by building brand awareness through advertising and promotion. Outbound marketing is marketing communications. In this sense, information about finished product capability flows out to prospective customers who have a need for it. This sense is related to the term product marketing.

Poenta je – Napori su usmereni na to KAKO BITI PRONAĐEN!


Potrošači, pomoću modernih tehnologija, tragaju za proizvodima, uslugama, informacijama...
Kreiranje sadržaja i njegova distribucija su na proizvođaču i oni treba da nađu načine da isti prezentuju potencijalnim kupcima i /ili klijentina, koji tragaju za određenom vrstom proizvoda i/ili usluga.

Da bi ste se detaljnije upoznali sa Inbound konceptom, možete postati Inbound Certified Professinal tako što ćete online pohađati kurs na Inbound Marketing University (IMU).