24 April 2008

Da li je krivo ogledalo?

Često, prospekti(potencijalni klijenti), kažu da nisu zainteresovani za promovisanje na nekim medijima, jer su se oglašavali 'negde' i nema nikakve koristi.

Kad se sagleda ceo promotivni proces koji obuhvata:

- oglašivača koji šalje poruku

- medij koji istu prenosi i

- primaoce poruka

Treba realno da se sagleda šta u tom procesu ne valja.

Ne može se za neuspešnost neke kampanje samo tražiti krivica u mediju, pre svega krivica je u onom ko se promoviše.
Medij samo prenosi poruku.

Poruka može biti loša, usmerena na loš tržišni segment itd

Greška medija je ako nastupa sa tezom da targetira određeni tržišni segment, a realnost je drugačija.

Može se zaključiti, da prvo treba prospekti da se posvete internim znanjima, i da izbegavaju da traže uzroke neuspeha u drugima.

Nije krivo ogledalo što pokazuje ružnu sliku, već objekt koji se prikazuje u ogledalu.

Ogledalo može biti manje ili više iskrivljeno, ali u suštini samo odslikava.

No comments: