06 May 2008

Da li smeh i sex pomažu?

Sa ciljem, da u masi promotivnih poruka, promotivni materijali budu vidljivi i upečatljiviji, kreatori spotova i promotivnih kampanja nastoje da određenom dozom sexa i/ili humora, istaknu promotivnu poruku.

Da li to pomaže?

Mada vlada uverenje da to pomaže, istraživanja nisu potvrdila da to ima presudnu ulogu, i da postoji jedna grupa tzv. 'skrivenih ubeđivača', koji su krucijalni pri donošenju odluke.

To znači da nešto privlači pažnju, a drugo utiče na odluku o kupovini.

Samo jedna napomena o dometima adverajzing magova.

Na jednoj međunarodnoj konferenciji o advertajzingu, na kome su se okupili najeminentniji advertajzing stručnjaci, reklama za pivo Budweiser What's up? je proglašena za veoma neinventivnu i popljuvali su je.

A rezultat? Upravo ta reklama je doprinela značajnom rastu prodaje i profita.

Kao što je forma prazna bez suštine, tako i advertajzing nije cilj već samo sredstvo, i jedan od instrumenata marketing mixa

No comments: