Sa ciljem, da u masi promotivnih poruka, promotivni materijali budu vidljivi i upečatljiviji, kreatori spotova i promotivnih kampanja nastoje da određenom dozom sexa i/ili humora, istaknu promotivnu poruku.
Da li to pomaže?
Mada vlada uverenje da to pomaže, istraživanja nisu potvrdila da to ima presudnu ulogu, i da postoji jedna grupa tzv. 'skrivenih ubeđivača', koji su krucijalni pri donošenju odluke.
To znači da nešto privlači pažnju, a drugo utiče na odluku o kupovini.
Samo jedna napomena o dometima adverajzing magova.
Na jednoj međunarodnoj konferenciji o advertajzingu, na kome su se okupili najeminentniji advertajzing stručnjaci, reklama za pivo Budweiser What's up? je proglašena za veoma neinventivnu i popljuvali su je.
A rezultat? Upravo ta reklama je doprinela značajnom rastu prodaje i profita.
Kao što je forma prazna bez suštine, tako i advertajzing nije cilj već samo sredstvo, i jedan od instrumenata marketing mixa
No comments:
Post a Comment