U online biznisu, praksa je pojava da raznorazni portali i opširniji sajtovi postaju ‘prenatrpani’ jer razvijaju nove aplikacije/usluge i daju svakoj posebno mesto i žele što bolje da je istaknu.
Posle uspeha Google-ovog koncepta jednostavnosti u dizajnu, postoji tendencija da se korisnici ‘bombarduju’ jednostavnošću (često i se preteruje i dizajn je bez dizajna), a to dovodi do dileme kako promovisati novu uslugu ili dodatak postojećoj.
Konkurencija i brz tempo razvoja, uslovljavaju da svi konstntno rade na poboljšanju svojih usluga i teže da načine da se diferenciraju od svojih konkurenata, i to dovodi do ‘prenatrpanosti’, može se zaključiti da to postaje zatvoreni krug gde se od mnoštva teži ka jednostvanosti, pa opet se od jednostavnosti ide ka ‘prenatrpanosti’ itd
Izlaz je u konceptu – da se ne razvijaju posebne usluge (koje automatski zahtevaju veću pokrivenost), već da se odrede usluge koje predstavljaju stubove (često se za takve usluge nazivaju ulaznim kanalima), i da se ravijaju poboljšanja/aplikacije tih usluge, ili koji se naslanjaju na te usluge.
Promovisanje ovih dodataka, je dosta lako jer korisnici koji koriste dotične usluge lako mogu opaziti unapređenja, a metode su e-mail, linkovi itd
Problemi ovog koncepta: izbor usluga koji su nosioci i transfer korisnika sa jedne na drugu usluge.
No comments:
Post a Comment