Imajte jasno definisan cilj - da li blog služi za izgradnju reputacije, da li služi za promovisanje neke usluge ili proizvoda, da li služi da se iznesu neke ideje.
Zavisno od cilja, trebate izgraditi strukturu bloga.
Imajte plan i raspored – koliko često ćete postavljati nove informacije tj. postove.
To najviše zavisi od teme kojom se blog bavi, jer ima oblasti u kojima su novosti češće,a u nekima ređe.
U zavisnosnosti od izabrane teme, treba napraviti raspored objavljivanja postova. Dozirajte količinu informacija koju dajete jer zainteresovani ne mogu sve odmah apsorbovati.
Napišite odmah – kad se 'javi' ideja za pisanje nekog posta, isti treba momentalno napisati što sličnije krajnjem postu, jer se često detalji i ideje zaborave, pa masa postova ostane zaboravljena jer se tokom vremena zaboravi šta se htelo napisati.
Ne zaboraviti da je stil pisanja za blog ležerniji, jer ne pišete niti za novine niti pišete beletristiku.
Ne zaboravite optimizovati za pretraživače (SEO) - u svaki post uključite ključne reči pod kojima želite blog da bude prepoznat od strane pretraživača, i dodajte tagove.
No comments:
Post a Comment