07 September 2015

Kako napisati naslov koji ima odličnu konverziju

Mnogi misle da pisanje promotivno - prodajnog materijala zahteva dozu umetničke sposobnosti, ali to zapravo nije tako. Ljudi koji se decenijama bave tim poslom precizno su definisali neophodne korake za pisanje takvog materijala. A naročito su razvili tehniku za pisanje naslova jer naslov je najvažniji. Naslov je prvi korak koji vodi dalje. Jedna od najboljih tehnika je 4U (Unique, Useful, Ultra – specific, Urgent) Naslov treba da poseduje 4 elementa: – da bude  JEDINSTVEN – da bude PRECIZAN – da bude KORISTAN – da podstiče HITNOST Ima i druga: Broj + Pridev + Glagol + Objekat + Hitnost. Da prikažem na primeru: Na primer prodajete sredstvo XYZ koje služi za poliranje kola. Polazna osnova: 1. Kako sa XYZ ispolirati kola. 2. korak: Ubacuje se pridev – Kako sa XYZ odlično ispolirati kola. 3. korak: Da bi postigli preciznost, ubacujemo broj - 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola. 4. korak: Ubacujemo vremensko ograničenje kako bi podstakli brzinu, hitnost. - 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta. I naslov je gotov: 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta. Proces je gotov. Od bezličnog, došli smo do naslova koji vrši konverziju.

No comments: