Blog ima za cilj da bude mesto na kome će se iznostiti kritiči pogledi na sve oblike komunikacije, iznositi nove ideje, a sve sa ciljem da se postigne ravnoteža između Forme i Suštine.
07 September 2015
Kako napisati naslov koji ima odličnu konverziju
Mnogi misle da pisanje promotivno - prodajnog materijala zahteva dozu umetničke sposobnosti, ali to zapravo nije tako.
Ljudi koji se decenijama bave tim poslom precizno su definisali neophodne korake za pisanje takvog materijala. A naročito su razvili tehniku za pisanje naslova jer naslov je najvažniji. Naslov je prvi korak koji vodi dalje.
Jedna od najboljih tehnika je 4U (Unique, Useful, Ultra – specific, Urgent)
Naslov treba da poseduje 4 elementa:
– da bude JEDINSTVEN
– da bude PRECIZAN
– da bude KORISTAN
– da podstiče HITNOST
Ima i druga: Broj + Pridev + Glagol + Objekat + Hitnost.
Da prikažem na primeru:
Na primer prodajete sredstvo XYZ koje služi za poliranje kola.
Polazna osnova: 1. Kako sa XYZ ispolirati kola.
2. korak: Ubacuje se pridev – Kako sa XYZ odlično ispolirati kola.
3. korak: Da bi postigli preciznost, ubacujemo broj - 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola.
4. korak: Ubacujemo vremensko ograničenje kako bi podstakli brzinu, hitnost. - 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta.
I naslov je gotov: 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta.
Proces je gotov. Od bezličnog, došli smo do naslova koji vrši konverziju.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment