Blog ima za cilj da bude mesto na kome će se iznostiti kritiči pogledi na sve oblike komunikacije, iznositi nove ideje, a sve sa ciljem da se postigne ravnoteža između Forme i Suštine.
02 September 2015
Zanemarite SEO, OC/DC itd Naslov i Sadržaj su najbitniji!
Neki dan sam pročitao članak SEO is Dead: Long Live OC/DC, pa slušao epizodu Lede podcasta.
U ova 2 izvora je iznesena tvrdnja da treba zanemariti sve SEO tehnike i da pažnju treba obratiti na Naslov i Sadržaj.
Naravno članak treba da poseduje osnovne SEO element, da bude mobile – responsive itd ali ta 2 elementa su najvažnija.
Naslov treba da poseduje 4 elementa:
- da bude JEDINSTVEN
- da bude PRECIZAN
- da bude KORISTAN
- da podstiče HITNOST
To je formula 4U (Unique, Useful, Ultra – specific, Urgent).
Naravno, Naslov treba da bude 'prvi zalogaj' da navede na čitanje članka i celog napisanog sadržaja, ali to je prvi korak odakle sve kreće.
Sadržaj članak je bitan jer utiče na vidljivost i čitanost članka.
Tu nastupaju tzv. 'filteri' tj. ljudi koji svojim prijateljima, pratiocima preporučuju taj članak jer su zadovoljni sa onim šta u njemu piše.
Ako je poznata činjenica da 67 posto saobraćaja dolazi iz nepoznatih izvora – chat, IM itd ističe se značaj 'filtera'.
U novije vreme i dominacije FB povećava se značaj i Dark Post o čemu izvanredno piše Martina Anđelković u svom postu Come to the dark side, we have cookies (Priča o dark postovima).
Sve u svemu, smanjuje se značaj raznih SEO tehnika, već raste značaj kvaliteta onoga šta je napisano!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment