Neki su mišljenja da je SEO isključivo rezervisan za IT tipove. jeste da u startu treba imati neka tehnička znanja da bi se postavile osnove SEO, ali to je samo 10%, ostalo je posao marketinga, a možda više PR-a.
Pretraživači dominanto vrednuju reči i izraze, rečima se sigurno ne bave IT tipovi.
Proizilazi da je ostalih 90% SEO, posao ljudi zaduženih za komunikaciju i širenje ideja.
Iz toga sledi, da se u kominikacionom mixu ne smeju više treirati samo marketing i odnosi sa javnošću, već se obavezno mora, ravopravno, uzeti i SEO pri planiranju i sprovođenju kominikacione strategije.
Može se izvesti paralela, da kao što advertajzing čini vidljivim marketing mix, tako SEO čini vidljivim PR, ali i marketing.
Zapravo, SEO čini kompletnu komunikacionu strategiju vidljivom, jer predstavlja nadgradnju.
Moram napomenuti, kao što je pogrešno davati primat samo marketingu, ili samo PR-u, tako je isto pogrešno davati značaj samo SEO.
No comments:
Post a Comment